Polityka zwrotu kosztów

Zwroty – 14-dniowa polityka zwrotów zgodna z prawem UE

Obowiązuje u nas 14-dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania towaru, aby zażądać zwrotu.

Aby zakwalifikować się do zwrotu, towar musi być:

  • W tym samym stanie, w jakim został odebrany,
  • Nieużywany,
  • Musi mieć dołączone etykiety i znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
    Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu, który wysyłany jest e-mailem w każdym potwierdzeniu zakupu na adres e-mail podany przez klienta.

Jak zainicjować zwrot?

Aby zainicjować zwrot, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu fordesunglasses@gmail.com. Zwroty należy przesłać na następujący adres: FORDE Sunglasses
Zadroże 186A, 32-353 Trzyciąż, Polska.

Prosimy pamiętać, że koszty przesyłki zwrotnej są pokrywane przez klienta. Towary przesłane do nas bez wcześniejszego zażądania zwrotu nie będą akceptowane.


Uszkodzenia i problemy

Sprawdź zamówienie po jego otrzymaniu i niezwłocznie skontaktuj się z nami, jeśli towar ma wady, jest uszkodzony lub otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i znaleźć rozwiązanie.


Wyjątki / towary niepodlegające zwrotom

Niektóre rodzaje produktów nie podlegają zwrotowi:

  • Towary niestandardowe (np. zamówienia na specjalne życzenie, produkty spersonalizowane),
  • Karty podarunkowe.

Prosimy o kontakt w razie pytań dotyczących określonego produktu.


Zwroty kosztów

Powiadomimy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot. Informacja o akceptacji lub odrzuceniu zwrotu zostanie przesłana w wiadomości e-mail.

  • Jeśli zwrot kosztów zostanie zaakceptowany, zwrócimy środki automatycznie za pośrednictwem pierwotnej metody płatności w ciągu 10 dni roboczych.
  • Pamiętaj, że przetwarzanie zwrotu przez Twój bank lub operatora karty kredytowej może zająć dodatkowy czas.

Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni roboczych, skontaktuj się z nami pod adresem fordesunglasses@gmail.com.


Wymiany

Najszybszym sposobem, aby otrzymać pożądany produkt, jest dokonanie nowego zakupu i zwrot obecnego zamówienia zgodnie z powyższymi wytycznymi.


Zwroty w Unii Europejskiej

Zgodnie z prawem Unii Europejskiej, masz prawo do anulowania lub zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, z dowolnego powodu. W tym celu towar musi spełniać standardowe warunki (nienaruszony, nieużywany, z etykietami i w oryginalnym opakowaniu).